Skip to content
Kehityskeskustelun POHJA

Kehityskeskustelun pohja: Pidä tehokkaita myyjien kehityskeskusteluja

Oletko etsimässä tehokasta kehityskeskustelun pohjaa, joka auttaa sinua luomaan paitsi mukavia, myös tuloksellisia keskusteluja myyntitiimisi kanssa? Olet tullut oikeaan paikkaan. Revoryn ladattava kehityskeskustelun malli on suunniteltu auttamaan sinua tunnistamaan myyjien vahvuudet, kehittämään heidän taitojaan ja asettamaan selkeitä tavoitteita, jotka edistävät sekä heidän että yrityksesi menestystä.

Miten kehityskeskustelun pohja auttaa sinua:

  1. Räätälöitävä sisältö: Malli on suunniteltu olemaan joustava ja muokattavissa, jotta se sopii erilaisiin myyntitiimeihin ja yksilöllisiin tarpeisiin. Muokkaa rungon pohjalta myyntitiimillesi sopiva kokonaisuus
  2. Selkeät tavoitteet: Hyvän kehityskeskustelun avulla autat tiimisi jäseniä asettamaan selkeitä ja saavutettavia tavoitteita, jotka ohjaavat heidän ammatillista kehitystään ja tuloksellista myyntityötään
  3. Henkilökohtaisen kehityksen tuki: Kehityskeskustelupohjan avulla voit keskittyä jokaisen myyjän henkilökohtaiseen kehitykseen ja tarjota resursseja ja koulutuksia, jotka tukevat myyjien urapolkua sekä onnistumista
  4. Seuranta ja arviointi: Mallissamme on mukana työkaluja seurannan ja arvioinnin helpottamiseksi, jotta näet konkreettisia tuloksia ajan myötä.

Lataa Ilmaiseksi nyt! Ota ensimmäinen askel kohti tehokkaampia myyjien kehityskeskusteluja. Lataa kehityskeskustelun pohja ilmaiseksi jo tänään, sillä hyvällä kehityskeskustelulla voit rakentaa vahvempia, motivoituneempia myyntitiimejä.

Kehityskeskustelupohjan sisältö:

  • Ohjeet esihenkilölle kehityskeskusteluun valmistautumiseen
  • Ohjeet myyjälle kehityskeskusteluun valmistautumiseen
  • Kehityskeskustelun runko - kysymykset

  • Ohjeet miten tavoitteita seurataan
  • Myyjien osaamisen kehittäminen jatkossa

Myyjän kehityskeskustelu

Kehityskeskustelun pohjan lataus

HALUATKO OPPIA LISÄÄ?

Viimeisimmät B2B-myynnin artikkelit 🤓

RevOps -blogi

B2B-myynti 🚀 B2B-markkinointi 🚀 Myynnillinen asiakaspalvelu

 

By 2025, 75% of the highest growth companies in the world will deploy a revenue operations (RevOps) model.

A move from sales enablement to revenue enablement is needed in today’s rapidly shifting buying and selling dynamic to support this RevOps imperative.

RevOpsGraffaa-2
Gartner Inc. 2021