Skip to content
Revory Oy

Referenssit

 

REFERENSSIT

B2B-Myynnin kehittäminen

Fuusor Referenssi

Myynnin konversio-optimointia

 Fuusor Oy on voimakkaasti kasvava ohjelmistoyritys, joka kehittää BI-ohjelmistoja ja -palveluja tiedolla johtamisen ja liiketoiminnan suunnittelun tueksi. Fuusor valittiin vuoden 2023 Deloitten Technology Fast 50 -listalle. Listauksessa kasvun mittarina käytetään liikevaihdon kasvua 4 vuoden ajalta, joka Fuusorilla oli 993 %.
 
Kuten vaikuttavat kasvuluvut osoittavat, menestyksen taustalla on paitsi erinomainen tuote, myös alusta asti kohdennettu panostus myyntitoimintaan. Yhteistyötä tehtiin kaupallisten prosessien parissa, kehittämällä niitä ennakoimaan myös tulevaisuuden ostokäyttäytymisen muutoksia. Tehokkaan myyntiprosessin kehittäminen, joka skaalaa parhaita käytäntöjä erilaisille ostajille, ei ainoastaan nopeuta myyntisyklejä, vaan myös lisää onnistumisen todennäköisyyttä myynnin eri vaiheissa.
RMokki_Referenssi

Myynnin strateginen suunnittelu - näin tehdään modernia tukkukauppa

R Mokki Oy on rakennus- ja kalustehelojen tukkukauppaan erikoistunut yritys. Yrityksen liikevaihto on noin 11 milj. 

Revoryn kanssa lähdettiin kehittämään myynnin toimintoja monipuolisesti. Yhteistyö on pitänyt sisällään B2B-myynnin johtamiskäytäntöjen kehittämistä, nykyasiakkuuksien hoidon ja kasvattamisen suunnittelua, myyntiprosessien tarkennusta ja modernien teknologioiden sitomista osaksi myyntiprosessia. Projekti jatkuu myyntitiimin valmennuksilla sekä sillä, että CRM valjastetaan auttamaan myyntiprosessin seurannassa ja automatisoinnissa.

 

Löfs_Referenssi

Kaupallisten prosessien suunnittelu poistaa hukkaa ja lisää myyntiä

Löfs Ab Oy on pintakäsittelyalalla toimiva yritys, joka tarjoaa pintakäsittelypalveluita muun muassa metalli- ja koneteollisuudelle. Vuonna 2023 yrityksen liikevaihto oli noin 8,2 miljoonaa euroa ja kasvu jatkuu.

Revoryn kanssa jumpataan kokonaisvaltaisesti yrityksen kaupallisia toimintoja. Yhteistyössä keskityttiin nykyasiakkuuksien luokitteluun sekä hoitomallien kehitykseen ja asiakkuuksien kasvattamiseen, asiakaspalvelun prosessien kehitykseen sekä myynnin ja markkinoinnin prosessien kehitykseen. Tavoitteena on hakea kasvua sekä nykyisien asiakkuuksien osto-osuuksia suurentamalla että uusien asiakkaiden proaktiivisella hankinnalla. 

Näidenkin kanssa painettu hommia  🚀

Asiakascaseja 📖

IMG_2744
REFERENSSI 

Asiakaskokemus valmennus

Myynti- ja markkinointitiimille

Helsingin Seudun Kauppakamari tarjoaa valtakunnallisesti kattavat palvelut henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Kauppakamari on tunnettu avoimista koulutuksistaan, mutta lisäksi Kamarit tarjoavat asiakkailleen kattavan verkkovalmennusten kokonaisuuden lisenssiperusteisesti KoulutusOnline-alustallaan. Revory on tehnyt alustalle 13 myynnin johtamisen koulutusta ja lisäksi sparrannut Kauppakamarin myynti- ja markkinointitiimejä asiakaskokemuksen kehittämisestä.

Työpajassa keskityttiin asiakaskokemukseen koko ostopolun varrella ja erityisesti siihen, miten myynti- ja markkinointitiimit voivat vaikuttaa asiakaskokemuksen syntymiseen jo ennen ostopäätöksen saamista. Työpajan toteutus piti sisällään ryhmätöitä, tehtäviä sekä teoriaosuutta. Työpajan jälkeen ryhmätyöt purettiin niin, että luotiin selkeä to-do -lista kehitettävistä teemoista. Kehitysteemat aikataulutettiin, vastuutettiin ja niiden toteutumista lähdettiin seuraamaan tiimien yhteisissä palavereissa. 

"Valmennus innosti ja sparrasi tiimit kehittämään yhdessä yhä parempaa asiakaskokemusta! Teoriaa ja yhdessä tekemistä sopivassa suhteessa, seurantaa unohtamatta"

riitta-salmi
Riitta Salmi

Henkilöstö- ja asiakaskokemusjohtaja, Helsingin Seudun Kauppakamari
REFERENSSI

Myynnin johtamisen verkko­valmennukset

KoulutusOnline on Kauppakamarin verkko-oppimisalusta, josta löytyy satoja verkkokoulutuksia eri liike-elämän aiheista. Kati Huusko-Viikilä toteutti alustalle yhteensä 13 myynnin johtamisen ja myynnin verkkokoulutusta seuraavista aiheista: 

  • B2B-ostamisen muutos
  • Myyntistrategia
  • Myynnin organisaatiomallit ja myyjien osaamisen erikoistaminen
  • Uusasiakashankinnan myyntiprosessit
  • Myynnin tavoiteasetanta
  • Myynnin esihenkilötyö ja tehokkaat palaverikäytännöt
  • Modernit CRM-järjestelmät
  • Erilaiset ostajat ja ostopäätöksen psykologiaa
  • Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
  • Asiantuntijoiden myynnin johtaminen
  • Social Selling ja LinkedIn myyntityössä
  • Asiakasluokittelu ja asiakkuudenhoito
IMG_2946
IMG20231024090611-1
REFERENSSI - MAKATEMIA

Myynnin johtaminen &  Suomen ensimmäiset RevOps- verkkokurssit 

Makatemian verkko-oppimisalusta tarjoaa kattavimman valikoiman myynnin ja myynnin johtamisen koulutuksia. Revory toteutti Makatemialle parasta aikaa 12 verkkovalmennuksen kokonaisuutta seuraavilla aiheilla: 

  • Myynnin organisaatiomallit ja myyjien osaamisen erikoistaminen
  • Uusasiakashankinnan myyntiprosessit
  • Asiakkuuksien johtaminen ja asiakasluokittelu
  • Myynnin tavoiteasetanta
  • Myynnin esihenkilötyö ja tehokkaat palaverikäytännöt
  • Myynnin johtamisen kolme tärkeää osa-aluetta
  • Modernin CRM:n hyödyntäminen myynnin johdossa
  • Revenue Operations – laaja sarja valmennuksia

"Kovatasoista sisältöä"

584732_custom_site_themes_id_IjTwOJclRfuxaY0o6QIf_Jones
Anthony Jones

Head of Sales, Makatemia

"Kovatasoista sisältöä"

Anthony Jones, Head of Sales

Makatemia

TULOSSA MYÖS Revops-tietokirja 

Tietokirja: Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja

Revoryn perustaja Kati Huusko-Viikilän kirjoittama, Kauppakamarin kustantama tietokirja "Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja" on ensimmäinen suomenkielinen opas Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä.
 
Kirja opastaa liiketoimintajohtoa monikanavaisen B2B-myynnin johtamisessa sekä Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä.
 
Monikanavaisen myynnin johtaminen

Tehdäänkö teillekin?

 Olisi mahtavaa kuulla sinusta!