Skip to content
tarinat rintamalta - keissit kärkijoukoista - etulinjan onnistujat

Asiakastarinat

Case NOTAREC

Ulkoistettu RevOps-johtaja: selkeyttä, sielunrauhaa ja sisua kaupallisen strategian toteutukseen 

Yhteistyö Revoryn kanssa lähti tarpeesta rakentaa myynti- ja markkinointistrategia, joka tukisi kasvua ja erottumista kilpaillulla toimialalla. Tavoitteena oli myös lähteä rakentamaan asiakashankinnan sekä nykyasiakkuuksien hoidon prosessit, viedä ne käytäntöön ja huolehtia, että teknologia tukee prosessien toteutusta.

Puhuttiin alkuun projektista, mutta päädyttiin edistämään toimenpiteitä ulkoistettu RevOps-johtaja-mallilla. Ei olla kaduttu. 

Notarec-referenssi
Vantaa
Case vantaan kaupunki

Tehokasta asiakkuuksien johtamista

Vantaa, Suomen neljänneksi suurin kaupunki, päätti ottaa rohkean askeleen kohti parempaa yritysasiakkuuksien hallintaa ja kehittämistä. Tässä kunnianhimoisessa projektissa kumppaniksi valittiin Revory, joka on tehnyt vastaavaa erityisesti B2B-yritysten kanssa. Tämä todettiin hyväksi lähtökohdaksi, koska toteutukseen haluttiinkin yrityksistä tuttua tehokkuutta ja tekemisen meininkiä.
 
Case KOULUTUSONLINE

Myynnin johtaminen & markkinoinnin johtaminen - valmennukset verkkoon

Revory koulutuskumppanina B2B-myyntijohdon verkkovalmennuksissa, myynnin ja markkinoinnin koulutuksissa sekä Helsingin Seudun Kauppakamarin myynti- ja markkinointitiimien sparraajana. 
 
Referenssit
5-2
Case makatemia

Myynnin johtaminen ja Revenue Operations (RevOps) koulutukset

Makatemia on myynnin verkkokoulutuspalvelu, jonka koulutukset ovat käytännönläheisiä ja innostavia suoraan myynnin kärkitekijöiltä. Makatemian myynnin verkkovalmennusten sisällöt pohjautuvat uusimpiin tutkimuksiin myynnistä. Makatemia halusi täydentää erityisesti myynnin johtamisen verkkovalmennusten valikoimaansa ja otti yhteyttä Revoryyn. Yhdessä toteutettiin laaja kattaus myynnin johdon valmennuksia sekä Suomen ensimmäinen Revenue Operations (RevOps) kokonaisuus.
 
revory siis tekee

B2B-Myynnin kehittämistä

Fuusor Referenssi

Myynnin konversio-optimointia

 Fuusor Oy on voimakkaasti kasvava ohjelmistoyritys, joka kehittää BI-ohjelmistoja ja -palveluja tiedolla johtamisen ja liiketoiminnan suunnittelun tueksi. Fuusor valittiin vuoden 2023 Deloitten Technology Fast 50 -listalle. Listauksessa kasvun mittarina käytetään liikevaihdon kasvua 4 vuoden ajalta, joka Fuusorilla oli 993 %.
 
Kuten vaikuttavat kasvuluvut osoittavat, menestyksen taustalla on paitsi erinomainen tuote, myös alusta asti kohdennettu panostus myyntitoimintaan. Yhteistyötä tehtiin kaupallisten prosessien parissa, kehittämällä niitä ennakoimaan myös tulevaisuuden ostokäyttäytymisen muutoksia. Tehokkaan myyntiprosessin kehittäminen, joka skaalaa parhaita käytäntöjä erilaisille ostajille, ei ainoastaan nopeuta myyntisyklejä, vaan myös lisää onnistumisen todennäköisyyttä myynnin eri vaiheissa.
RMokki_Referenssi

Myynnin strateginen suunnittelu - näin tehdään modernia tukkukauppa

R Mokki Oy on rakennus- ja kalustehelojen tukkukauppaan erikoistunut yritys. Yrityksen liikevaihto on noin 11 milj. 

Revoryn kanssa lähdettiin kehittämään myynnin toimintoja monipuolisesti. Yhteistyö on pitänyt sisällään B2B-myynnin johtamiskäytäntöjen kehittämistä, nykyasiakkuuksien hoidon ja kasvattamisen suunnittelua, asiakashankinnan myyntiprosessien tarkennusta ja valmennusta sekä modernien teknologioiden sitomista osaksi myyntiprosessia. Projekti jatkui myyntitiimin valmennuksilla sekä sillä, että CRM valjastetaan auttamaan myyntiprosessin seurannassa ja automatisoinnissa.

 

Löfs_Referenssi

Kaupallisten prosessien suunnittelu poistaa hukkaa ja lisää myyntiä

Löfs Ab Oy on pintakäsittelyalalla toimiva yritys, joka tarjoaa pintakäsittelypalveluita muun muassa metalli- ja koneteollisuudelle. Vuonna 2023 yrityksen liikevaihto oli noin 8,2 miljoonaa euroa ja kasvu jatkuu.

Revoryn kanssa kehitettiin kokonaisvaltaisesti yrityksen kaupallisia toimintoja. Yhteistyö lähti liikkeelle nykyisten tulovirtojen auditoinnilla ja kasvupotentiaalin pöyhimisellä. Tämän seurauksena keskityttiin erityisesti nykyasiakkuuksien luokitteluun sekä hoitomallien kehitykseen ja asiakkuuksien kasvattamiseen, asiakaspalvelun prosessien kehitykseen sekä myynnin ja markkinoinnin prosessien kehitykseen. Tavoitteena on hakea kasvua sekä nykyisten asiakkuuksien osto-osuuksia suurentamalla että uusien asiakkaiden proaktiivisella hankinnalla. 

Revops tietokirjaKIN LÖYTYY 

Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja: TIETOKIRJA

Revoryn perustaja Kati Huusko-Viikilän kirjoittama, Kauppakamarin kustantama tietokirja "Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja" on ensimmäinen suomenkielinen opas Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä.
 
Kirja opastaa liiketoimintajohtoa monikanavaisen B2B-myynnin johtamisessa sekä Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä.
 
Monikanavaisen_myynnin_johtaminen

"Kovatasoista sisältöä"

Anthony Jones, Head of Sales
5-2

Tehdäänkö teillekin?

 Olisi mahtavaa kuulla sinusta!