Asiakastarinat
Ulkoistettu RevOps-johtaja: selkeyttä, sielunrauhaa ja sisua kaupallisen strategian toteutukseen
Yhteistyö Revoryn kanssa lähti tarpeesta rakentaa myynti- ja markkinointistrategia, joka tukisi kasvua ja erottumista kilpaillulla toimialalla. Tavoitteena oli myös lähteä rakentamaan asiakashankinnan sekä nykyasiakkuuksien hoidon prosessit, viedä ne käytäntöön ja huolehtia, että teknologia tukee prosessien toteutusta.
Puhuttiin alkuun projektista, mutta päädyttiin edistämään toimenpiteitä ulkoistettu RevOps-johtaja-mallilla. Ei olla kaduttu.
Tehokasta asiakkuuksien johtamista
Myynnin johtaminen & markkinoinnin johtaminen - valmennukset verkkoon
Myynnin johtaminen ja Revenue Operations (RevOps) koulutukset
B2B-Myynnin kehittämistä
Myynnin konversio-optimointia
Myynnin strateginen suunnittelu - näin tehdään modernia tukkukauppa
R Mokki Oy on rakennus- ja kalustehelojen tukkukauppaan erikoistunut yritys. Yrityksen liikevaihto on noin 11 milj.
Revoryn kanssa lähdettiin kehittämään myynnin toimintoja monipuolisesti. Yhteistyö on pitänyt sisällään B2B-myynnin johtamiskäytäntöjen kehittämistä, nykyasiakkuuksien hoidon ja kasvattamisen suunnittelua, asiakashankinnan myyntiprosessien tarkennusta ja valmennusta sekä modernien teknologioiden sitomista osaksi myyntiprosessia. Projekti jatkui myyntitiimin valmennuksilla sekä sillä, että CRM valjastetaan auttamaan myyntiprosessin seurannassa ja automatisoinnissa.
Kaupallisten prosessien suunnittelu poistaa hukkaa ja lisää myyntiä
Löfs Ab Oy on pintakäsittelyalalla toimiva yritys, joka tarjoaa pintakäsittelypalveluita muun muassa metalli- ja koneteollisuudelle. Vuonna 2023 yrityksen liikevaihto oli noin 8,2 miljoonaa euroa ja kasvu jatkuu.
Revoryn kanssa kehitettiin kokonaisvaltaisesti yrityksen kaupallisia toimintoja. Yhteistyö lähti liikkeelle nykyisten tulovirtojen auditoinnilla ja kasvupotentiaalin pöyhimisellä. Tämän seurauksena keskityttiin erityisesti nykyasiakkuuksien luokitteluun sekä hoitomallien kehitykseen ja asiakkuuksien kasvattamiseen, asiakaspalvelun prosessien kehitykseen sekä myynnin ja markkinoinnin prosessien kehitykseen. Tavoitteena on hakea kasvua sekä nykyisten asiakkuuksien osto-osuuksia suurentamalla että uusien asiakkaiden proaktiivisella hankinnalla.
Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja: TIETOKIRJA
"Kovatasoista sisältöä"
Anthony Jones, Head of Sales