Skip to content
E-KIRJA

Mitä on RevOps?

Ja ennen kaikkea, kuinka sen avulla kasvatetaan firmaa? 
 

Liikevaihdon kasvattaminen on monen yritysjohtajan ja omistajan ykkösprioriteetti, joten ei ole yllättävää, että yhä useampi yritys on kiinnostunut RevOps-strategiasta.

Revenue Operations -strategian, eli RevOps:in, merkitys yrityksille perustuu sen kykyyn tehostaa liiketoimintaprosesseja, parantaa tiimien välistä yhteistyötä ja edistää liikevaihdon kasvua.

Tässä e-kirjassa käydään läpi: 

  • Mitä on RevOps?
  • Tulokset, joita voit odottaa
  • RevOps - keskeiset toiminnot ja käytännöt
  • Unohda suppilot, adoptoi vauhtipyörät
  • Tutkimustietoa RevOpsista
  • Mitä haasteita RevOps ratkaisee?
  • Miten RevOps toimii käytännössä?
  • 4 asiaa, joihin keskittyä RevOps -strategian käyttöönotossa
  • 7 askelta - RevOps-strategia käytäntöön
  • RevOps -strategian haasteet
RevOpsGraffaa-5

Lataa e-kirja

36
MIKÄ REVOPS?

Teknologia, prosessit, ihmiset ja data kasvun moottoriksi.

RevOps, eli Revenue Operations, on yrityksen sisäinen strategia, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiimit keskittymään yhdessä liikevaihdon kasvattamiseen.

Jos olet sattunut miettimään, miten saisit kaikki asiakasrajapinnassa toimivat tiimit painimaan liikevaihdon kasvutavoitteen eteen, RevOps on sulle vastaus. 

 

 

By 2025, 75% of the highest growth companies in the world will deploy a revenue operations (RevOps) model.

A move from sales enablement to revenue enablement is needed in today’s rapidly shifting buying and selling dynamic to support this RevOps imperative.

RevOpsGraffaa-2
Gartner Inc. 2021