Skip to content

Kirja: Monikanavaisen myynnin johtaminen - näin johdat kaikkia tulovirtoja

2-4
Kirjan esittely

Kirja opastaa liiketoimintajohtoa monikanavaisen B2B-myynnin johtamisessa sekä Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä.

Myynnin johtaminen ei ole enää vain myyjien johtamista. Myynnin johtaminen on kaikkien liikevaihtoa generoivien osa-alueiden monikanavaista johtamista. Kilpailu markkinaosuuksista on kovaa, ja organisaatioiden elinkaaren pituus on jatkuvassa laskussa. Tämä kirja on tarkoitettu liiketoimintajohdolle, joka haluaa kehittää kokonaisvaltaista lähestymistapaa myynnin johtamiseen ja kasvun tavoitteluun sekä luoda tehokkaan myynti- ja markkinointistrategian avulla kestävää kilpailuetua markkinoilla.

Moderni myynti vaatii uudenlaista nopeutta, vastuun jakoa, läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Nämä ovat saavuttamattomissa vanhanaikaisilla johtamiskäytännöillä. Tarvitaan uusi johtamistapa, joka pystyy tuottamaan parempia tuloksia yhdistämällä kaupalliset tiimit, prosessit, datan ja teknologiat liikevaihdon kasvun moottoriksi. Tätä lähestymistapaa kutsutaan Revenue Operations -malliksi. Teos on ensimmäinen suomenkielinen julkaisu RevOps -viitekehyksestä ja sen hyödyntämisestä B2B-liiketoiminnan kasvattamisessa.

Kirja auttaa yrityksen johtoa hahmottamaan liikevaihdon tulovirtojen johtamisen kokonaisvaltaisesti, ymmärtämään eri tiimien, teknologioiden, prosessien ja asiakasdatan roolin ja merkityksen kasvun generoinnissa sekä hyödyntämään niitä strategisesti. Kirjasta saat arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä, joiden avulla voit vahvistaa yrityksesi kasvua ja menestystä. Kirja toimii oppaanasi monikanavaisen, monitiimisen myyntifunktion johtamisessa ja antaa keinoja kannattavan liikevaihdon kasvattamiseen. 

Kirjailija Kati Huusko-Viikilä

Kati Huusko-Viikilä on tehnyt uraa B2B-myynnin ja markkinoinnin kehittämisen sydämessä. Huusko-Viikilän urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan.

Tätä nykyä Kati on RevOps-strategiatoimisto Revoryn perustaja ja toimitusjohtaja. Omistautumisensa alalle Huusko-Viikilä on tuonut esille myös koulutuksissa ja Keynote-puheenvuoroissaan. Hänen asiantuntemuksensa monikanavaisen myynnin ja markkinoinnin johtamisen kehittämisessä on inspiroinut monia kuulijoita ja antanut heille käytännön työkaluja liiketoimintansa kasvattamiseen.

Kirjasta sanottua
"Monikanavaisen myynnin johtaminen kuvaa modernien teknologiayritysten käyttämää integroitua Revenue Operations-toimintamallia erinomaisesti. RevOps yhdistää markkinoinnin, myynnin ja asiakaspalvelun yhdeksi koherentiksi kokonaisuudeksi.
Organisaatioiden isoimmat tuloksellisuuden parannukset syntyvät, kun toimintaa koordinoidaan yli prosessi- ja organisaatiorajojen uudella tavalla teknologiaa hyödyntäen. Huusko-Viikilän Monikanavaisen myynnin johtaminen kuvaa prosessirajat ylittävän toimintamallin keinot markkinointi-, myynti- ja asiakaspalveluprosessin osalta."
Tuomas Syrjänen
Futuricen perustaja ja entinen toimitusjohtaja, nykyinen Chief AI Officer
•••
"Harvoin tulee vastaan näin selkeästi ja tiiviisti kirjoitettua materiaalia, joka tarjoaa konkreettisia työkaluja monikanavaisen myynnin johtamiseen. Näkemys modernista myynnin johtamisesta on paitsi oivaltava myös käytäntöön sovellettavissa. RevOps-mallin hyödyntäminen on kuvattu kirjassa niin selkeästi, että se innostaa välittömästi toimintaan.
Tämä teos on tärkeä resurssi jokaiselle, joka pyrkii ymmärtämään ja hallitsemaan monikanavaisen myynnin dynamiikkaa nykyaikaisessa B2B-ostoympäristössä."
Jukka Holm
toimitusjohtaja, Visma Aquila Oy
•••
"Erinomainen, kaivattu teos kasvun hallitsemiseen. Kattavin myynnin johtamiseen keskittyvä kirja, mitä olen lukenut. Kasvua totisesti Suomeen tarvitaan, ja tämän kirjan neuvojen avulla insinöörikansakin saa otteen kaikkien tulovirtojen johtamiseen."
Sami Miettinen
kirjailija, investointipankkiiri ja #neuvottelijat-yhteisön perustaja, Translink Corporate Finance Oy:n partneri
•••
"Kirjan kantava ajatus monikanavaisten tulovirtojen hallinnasta on olennainen kaikille, jotka haluavat rakentaa skaalautuvaa kasvua. Tässä kirjassa on helvetinmoinen määrä oikeita työkaluja, järkevä framework ja johdonmukainen esitystapa. Fiksun johtajan vastuulle jää oppien soveltaminen omaan liiketoimintaan.
Suosittelen lukemaan kirjan muistiinpanovälineiden kanssa!"
Mikko Seppä
Co-Founder & CEO, HeadQ Digital Commerce
•••
"Erittäin hyvä kokonaisuus ja avaa kokonaisvaltaista RevOps-ajattelua. Selkeät ohjeet erilaisille yrityksille – jopa startupeille!
Tykkään käytännönläheisestä lähestymisestä, ja on jo aikakin, että myynti ja liiketoiminta saavat oman Opsinsa tuotekehityksen DevOpsin lisäksi!"
Ilkka Kaikuvuo
startup-realisti
•••
"Jokaisen kaupallista tekemistä johtavan pitäis ymmärtää tää ajattelutapa. Jos oisin lukenu tän kirjan 5 vuotta sitten, ois jääny monta maukasta virhettä tekemättä.
Perustat kasvulle kannattaa valaa tän kirjan opeilla ennen kuin lähtee skaalaamaan mitään."
Teemu Ilola
CCO & Partner,
MyyntiKollektiivi ja MarkkinointiKollektiivi
Tietoja kirjasta

ISBN: 9789522469212

KIRJASTOLUOKKA: 69.3
KUSTANTAJA: KAUPPAKAMARI
PAINOS: ENSIMMÄINEN PAINOS
PAINOVUOSI 2024
SAATAVUUS 5/2024
SIVUMÄÄRÄ n. 230
TUOTTEEN TIEDOT: sidottu
KIRJOITTAJA: Kati Huusko-Viikilä

Hinta ja tilaus

Voit tilata kirjan alla olevalla lomakkeella itsellesi tai yrityksellesi. Kirjat postitetaan samalla viikolla. Kirja on signeerattu kirjailijan toimesta.

Kirjan hinta on 78,00 € (+alv 10 %, 7,80 €). 

Maksutapana toimii  kirjan mukana toimitettava lasku, sähköpostitse toimitettava lasku tai verkkolaskutus. Voit tilata myös useita kappaleita. Hintoihin lisätään postituskulut 5 € / kirja sis alv.

KIRJA: MYYNNIN JOHTAMInen

Monikanavaisen myynnin johtaminen – näin johdat kaikkia tulovirtoja

Kirjailija: Kati Huusko-Viikilä

Kirja opastaa liiketoimintajohtoa monikanavaisen B2B-myynnin johtamisessa sekä Revenue Operations (RevOps) -mallin hyödyntämisessä.

Myynnin johtaminen ei ole enää vain myyjien johtamista. Myynnin johtaminen on kaikkien liikevaihtoa generoivien osa-alueiden monikanavaista johtamista. Kilpailu markkinaosuuksista on kovaa, ja organisaatioiden elinkaaren pituus on jatkuvassa laskussa. Tämä kirja on tarkoitettu liiketoimintajohdolle, joka haluaa kehittää kokonaisvaltaista lähestymistapaa myynnin johtamiseen ja kasvun tavoitteluun sekä luoda tehokkaan myynti- ja markkinointistrategian avulla kestävää kilpailuetua markkinoilla.

Moderni myynti vaatii uudenlaista nopeutta, vastuun jakoa, läpinäkyvyyttä ja yhteistyötä. Nämä ovat saavuttamattomissa vanhanaikaisilla johtamiskäytännöillä. Tarvitaan uusi johtamistapa, joka pystyy tuottamaan parempia tuloksia yhdistämällä kaupalliset tiimit, prosessit, datan ja teknologiat liikevaihdon kasvun moottoriksi. Tätä lähestymistapaa kutsutaan Revenue Operations -malliksi. Teos on ensimmäinen suomenkielinen julkaisu RevOps -viitekehyksestä ja sen hyödyntämisestä B2B-liiketoiminnan kasvattamisessa.

Kirja auttaa yrityksen johtoa hahmottamaan liikevaihdon tulovirtojen johtamisen kokonaisvaltaisesti, ymmärtämään eri tiimien, teknologioiden, prosessien ja asiakasdatan roolin ja merkityksen kasvun generoinnissa sekä hyödyntämään niitä strategisesti. Kirjasta saat arvokasta tietoa ja käytännön vinkkejä, joiden avulla voit vahvistaa yrityksesi kasvua ja menestystä. Kirja toimii oppaanasi monikanavaisen, monitiimisen myyntifunktion johtamisessa ja antaa keinoja kannattavan liikevaihdon kasvattamiseen. 

Kirjan esilukijoina toimivat: 

Tuomas Syrjänen

Futuricen perustaja ja entinen toimitusjohtaja, nykyinen Chief AI Officer

Jukka Holm

toimitusjohtaja, Visma Aquila Oy

Sami Miettinen

kirjailija, investointipankkiiri ja #neuvottelijat-yhteisön perustaja, Translink Corporate Finance Oy:n partneri

Mikko Seppä

Co-Founder & CEO, HeadQ Digital Commerce

Ilkka Kaikuvuo

startup-realisti

Teemu Ilola

CCO & Partner, MyyntiKollektiivi ja MarkkinointiKollektiivi

Tilaa teos helposti ilman rekisteröitymisiä: