Myynnin kick-off ohjelmarungot
Tiimihengen luominen ja yhteen hiileen puhaltaminen on etätöiden ja henkilöstön eri paikkakunnille siroutumisen vuoksi tärkeämpää kuin koskaan. Myynti on fiilislaji ja joukkuekavereiden tiedot ja taidot yhdistämällä voidaan saada aikaan huipputuloksia. Myynnissä on myös aina uutta (tietoa, taktiikkaa, teknologiaa, tuotetta..), jota on tärkeä käydä läpi porukalla. Myynnin kick-off on erinomainen tilaisuus tärkeiden teemojen läpikäyntiin!
Myynnin kick-off päivän teema pitäisi suunnitella siitä lähtökohdasta, että se tukee parhaiten strategisia tavoitteitanne. Päivään kannattaa erilaisten osaamista lisäävien valmennusten lisäksi sisällyttää tiimiä aktivoivia osuuksia ja ryhmätöitä, jotka suunnitellaan tukemaan myynnin tavoitteitanne ja ajankohtaisia strategisia teemoja.
Koska päivän suunnittelu on aikaa vievää puuhaa, kirjoitimme sinulle Myynnin kick-offin järjestäjän oppaan sekä valmiita ohjelmarunkoja.
Tsekkaa myös maksuton mallipohja myyntistrategian luomiseen >>
Myynnin kick-off oppaan sisältö:
-
Myynnin kick-off - osaamista valepuvussa
-
Kick-offin budjetointi
-
Vinkit myynnin kick-offien sisältöihin
-
Kick-offin teeman valinta
-
Ohjelmarungot teemoille: Uusasiakashankinta, Nykyasiakkuuksien hoito ja kasvattaminen & Social Selling
-
Mitäs seuraavaksi?
Myynnin kick-off - ohjelmarunkojen lataus
Viimeisimmät B2B-myynnin artikkelit 🤓
RevOps -blogi
B2B-myynti 🚀 B2B-markkinointi 🚀 Myynnillinen asiakaspalvelu
By 2025, 75% of the highest growth companies in the world will deploy a revenue operations (RevOps) model.
A move from sales enablement to revenue enablement is needed in today’s rapidly shifting buying and selling dynamic to support this RevOps imperative.