Skip to content
ASIAKASTARINA Helsingin seudun kauppakamari & REVORY

Myynnin ja markkinoinnin johtamisen valmennukset verkossa & läsnä

2-2
Referenssit
koska tarvittiin

Myynnin ja markkinoinnin johtamisen koulutuskumppani 

Helsingin Seudun Kauppakamari tarjoaa valtakunnallisesti kattavat palvelut henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Kauppakamari on tunnettu avoimista koulutuksistaan, mutta lisäksi Kamarit tarjoavat asiakkailleen kattavan verkkovalmennusten kokonaisuuden lisenssiperusteisesti KoulutusOnline-alustallaan. Revory on tehnyt alustalle 13 myynnin johtamisen koulutusta. Lisäksi Revory on sparrannut Kauppakamarin omia myynti- ja markkinointitiimejä asiakaskokemuksen kehittämisestä.

MITÄ TEHTIIN?

Myynnin johtamisen verkkovalmennukset

KoulutusOnline on Kauppakamarin verkko-oppimisalusta, josta löytyy satoja verkkokoulutuksia eri liike-elämän aiheista. Kati Huusko-Viikilä toteutti alustalle yhteensä 13 myynnin johtamisen ja myynnin verkkokoulutusta seuraavista aiheista: 

  • B2B-ostamisen muutos
  • Myyntistrategia
  • Myynnin organisaatiomallit ja myyjien osaamisen erikoistaminen
  • Uusasiakashankinnan myyntiprosessit
  • Myynnin tavoiteasetanta
  • Myynnin esihenkilötyö ja tehokkaat palaverikäytännöt
  • Modernit CRM-järjestelmät
  • Erilaiset ostajat ja ostopäätöksen psykologiaa
  • Myynnin ja markkinoinnin yhteispeli
  • Asiantuntijoiden myynnin johtaminen
  • Social Selling ja LinkedIn myyntityössä
  • Asiakasluokittelu ja asiakkuudenhoito
259452B9-F593-457F-8DE8-1EF9C8B183A7
IMG_2744
MITÄ MUUTAKIN TEHTIIN?

Asiakaskokemus kick-off myynti- ja markkinointitiimille

Pidettiin myös Helsingin Seudun Kauppakamarin omalle porukalle kick-off asiakaskokemuksen aiheilla. Työpajassa keskityttiin asiakaskokemukseen koko ostopolun varrella ja erityisesti siihen, miten myynti- ja markkinointitiimit voivat vaikuttaa asiakaskokemuksen syntymiseen jo ennen ostopäätöksen saamista. Työpajan toteutus piti sisällään ryhmätöitä, tehtäviä sekä teoriaosuutta. Työpajan jälkeen ryhmätyöt purettiin niin, että luotiin selkeä to-do -lista kehitettävistä teemoista. Kehitysteemat aikataulutettiin, vastuutettiin ja niiden toteutumista lähdettiin seuraamaan tiimien yhteisissä palavereissa. 

"Valmennus innosti ja sparrasi tiimit kehittämään yhdessä yhä parempaa asiakaskokemusta! Teoriaa ja yhdessä tekemistä sopivassa suhteessa, seurantaa unohtamatta"

riitta-salmi
Riitta Salmi

Henkilöstö- ja asiakaskokemusjohtaja, Helsingin Seudun Kauppakamari
eikä siinä vielä kaikki

Myynnin ja markkinoinnin johtamisen avoimet koulutukset

Revory on toimintansa alusta asti ollut Kauppakamarien koulutuskumppani. Myynnin johtamisen verkkovalmennusten lisäksi teemme säännöllisesti avoimia koulutuksia myynnin ja markkinoinnin aiheista.

Esimerkit koulutuksista: 

🎓 B2B-myyntijohdon valmennus: Asiakasluokittelut ja asiakkuudenhoitomallit
🎓 Asiantuntijasta asiakasmagneetiksi - myyntivalmiuksien kehityspäivö
🎓 Ostopolun huomiointi myynnin ja markkinoinnin johtamisessa
🎓 Tehokas B2B-Uusasiakashankinta
🎓 Myynti - hyödynnä teknologioita ja saavuta kilpailuetua

 

31