Myyntivalmennus
Myyntivalmennukset & Myyntitiimin myyntivalmennus
Paranna myyntitiimisi myyntitaitoja ja kasvata liiketoimintaasi
Myyntivalmennus on erinomainen työkalu myyntijohtajalle, joka haluaa nostaa myyntitiiminsä tuloksentekokyvyn uudelle tasolle ja kehittää myyntiorganisaatiotaan. Revoryn myyntivalmennukset on suunniteltu auttamaan myyntijohtajia saavuttamaan entistäkin parempia tuloksia ja kasvattamaan yrityksen myyntiä.
Myyntivalmennuksemme tarjoavat kattavan ja käytännönläheisen lähestymistavan myyntitaitojen kehittämiseen. Räätälöidyissä myyntivalmennuksissa käsitellään strategioita ja tekniikoita, jotka auttavat myynnin johtoa luomaan vahvempia myyntitiimejä ja optimoimaan myyntiprosessejaan. Rakennamme myyntivalmennuspäivät aina strategisten tavoitteidenne ja myynnin pullonkaulojenne ympärille. Jos esimerkiksi tavoittenanne on saada lisää myyntiä nykyisistä asiakkuuksista, rakennetaan teema ja tehtävät lisä- ja ristiinmyynnin aiheiden ympärille. Jos taas haluatte lisää uusia asiakkaita, keskitymme asiakashankinnan keinoihin ja taktiikoihin.
Me ymmärretään, että jokainen myyntitiimi ja yritys on ainutlaatuinen, joten myös jokainen myyntivalmennus on erilainen. Räätälöimme myyntivalmennuksen täysin tarpeidenne mukaan. Panostamme myyntivalmennuksissa aktivoiviin käytännön harjoituksiin ja työpajoihin, jotta osallistujat voivat välittömästi soveltaa oppimaansa omassa työssään.
Tehtiin tämä sulle helpoksi, hanki myyntivalmennus vaikka heti ja vie myyntitiimisi osaamista uudelle tasolle. Pyydä tarjous tai osta myyntivalmennus helposti suoraan verkosta! Nappaa napista ja osta teille myyntivalmennus. ⬇️
Myyntivalmennus - Myyntitiimien kommentteja
Tosi innostava, kannustava ja inhimillinen näkökulma myyntiin, kasvu on kivaa!
Oli juuri niin hyvä setti kuin odotinki. Katin kokemus myynnistä ja sen johtamisesta näkyy ja hän osallisti/haastoi porukkaa hienosti.
Mielenkiintoista, asiantuntevaa ja oivalluttavaa sisältöä läpi koko koulutuksen. Kiitos!
Hyvä päivä, paljon tilaa keskustelulle - ei pelkkää luentoa. Aika tiivis päivä toki, mutta hyödylliinen. Kiitoksia!
Hieno ja upeasti konkretiaa syleilevä päivä, hyviä ja tärkeitä huomioita ja ideoita omaan työhön sekä laajemmin organisaation käyttöön.
Mahtava ja innostava päivä! Kiitokset todella konkreettisista vinkeistä ja esimerkeistä. Ja hyvästä herättelystä aiheiden pariin sekä osallistavasta tyylistä.
Ihanan herättelevää ja tykkäsin kun osallistit meitä niin paljon. Tuli myös oikeasti pohdittavaa, mikä on hyvä. Inspiroitunut olo!
Myyntivalmennus - Tsekkaa referenssit
Myyntivalmennukset ja myynnin johdon valmennukset
Myynnin johtaminen - verkkovalmennukset
Myyntiaiheiset Keynote puheenvuorot
Myyntivalmennus hinta – investointi, joka maksaa itsensä takaisin
Mitä myyntivalmennus maksaa? Revoryn tuotteistettu myyntivalmennus tarjoaa käytännönläheistä ja tuloksellista valmennusta myyntitiimillesi.
Myyntivalmennuksen hinta:
- Myyntivalmennus puoli päivää, hinta: 2 500 € (+ alv & matkakulut)
- Myyntivalmennus koko päivä, hinta: 3 500 € (+ alv & matkakulut)
Jokainen valmennus sisältää ennakkotehtävät, osallistavia osuuksia ja sitten sitä teoriaa, mutta ei tylsästi. Valmennukset on tarkoitettu n. 3 - 10 hlölle ja ne ovat yrityskohtaisia. Jos teillä on tarve isomman porukan myyntikoulutukselle, niin siihenkin löytyy valmis paketti.
"Myyntivalmennus on prosessi, jossa yritys kouluttaa etulinjan kaupallista henkilöstöä edistämään sitoutumista, tehokkuutta ja jatkuvaa kehitystä."
Myyntivalmennus, johon voi vain tulla? Tsekkaa avoimet myyntivalmennukset!
Myyntivalmennukset & myynnin johdon verkkovalmennukset
..sekä asiakaskokemustyöpaja myynti- ja markkinointitiimille.
Helsingin Seudun Kauppakamari tarjoaa valtakunnallisesti kattavat palvelut henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Kauppakamari on tunnettu avoimista koulutuksistaan, mutta lisäksi Kamarit tarjoavat asiakkailleen kattavan verkkovalmennusten kokonaisuuden lisenssiperusteisesti KoulutusOnline-alustallaan. Revory on tehnyt alustalle 13 myynnin johtamisen koulutusta ja lisäksi sparrannut Kauppakamarin myynti- ja markkinointitiimejä asiakaskokemuksen kehittämisestä.
Työpajassa keskityttiin asiakaskokemukseen koko ostopolun varrella ja erityisesti siihen, miten myynti- ja markkinointitiimit voivat vaikuttaa asiakaskokemuksen syntymiseen jo ennen ostopäätöksen saamista. Työpajan toteutus piti sisällään ryhmätöitä, tehtäviä sekä teoriaosuutta. Työpajan jälkeen ryhmätyöt purettiin niin, että luotiin selkeä to-do -lista kehitettävistä teemoista. Kehitysteemat aikataulutettiin, vastuutettiin ja niiden toteutumista lähdettiin seuraamaan tiimien yhteisissä palavereissa.
"Valmennus innosti ja sparrasi tiimit kehittämään yhdessä yhä parempaa asiakaskokemusta! Teoriaa ja yhdessä tekemistä sopivassa suhteessa, seurantaa unohtamatta"