Mitä on RevOps ja kuinka sen avulla kasvatetaan B2B-yritystä?
Liikevaihdon kasvattaminen on monen yritysjohtajan ja omistajan ykkösprioriteetti, joten ei ole yllättävää, että yhä useampi yritys on kiinnostunut RevOps-strategiasta.
Revenue Operations -strategian, eli RevOps:in, merkitys yrityksille perustuu sen kykyyn tehostaa liiketoimintaprosesseja, parantaa tiimien välistä yhteistyötä ja edistää liikevaihdon kasvua.
Webinaarissa käytiin läpi:
-
Mitä on RevOps?
-
Kuinka nopeasti voin odottaa tuloksia?
-
RevOps - keskeiset toiminnot ja käytännöt
-
Mitä haasteita RevOps ratkaisee?
-
4 asiaa, joihin keskittyä RevOps -strategian käyttöönotossa
Tsekkaa livelähetyksen tallenne
Teknologia, prosessit, ihmiset ja data kasvun moottoriksi.
RevOps, eli Revenue Operations, on yrityksen sisäinen strategia, joka yhdistää myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun tiimit keskittymään yhdessä liikevaihdon kasvattamiseen.
Jos olet sattunut miettimään, miten saisit kaikki asiakasrajapinnassa toimivat tiimit painimaan liikevaihdon kasvutavoitteen eteen, RevOps on sulle vastaus.
By 2025, 75% of the highest growth companies in the world will deploy a revenue operations (RevOps) model.
A move from sales enablement to revenue enablement is needed in today’s rapidly shifting buying and selling dynamic to support this RevOps imperative.