Skip to content
NIIN MIKÄ

Kaupallinen kehittäminen

Kaupallisen kehittämisen tarkoitus on saada koko koneisto toimimaan yhteen, ei vaan rasvata yhtä ratasta. Myyntitiimin prosessien kehityksestä puhutaan paljon, mutta totuus on, että se ei yksin riitä. Myynti ei ole vain myyjien tekemää työtä, vaan lopputulokseen vaikuttaa koko kaupallinen mylly.

Kaivetaan pintaa syvemmälle ja kehitetään koko asiakkaan ostopolkua – ensimmäisestä kosketuspisteestä, kaupasta asiakaspalveluun ja aina siihen hetkeen, kun asiakas suositteleekin teitä jo eteenpäin. 

 Koko asiakaspolku hanskaan. Fiksumpia tekoja, parempia tuloksia.
kuva7

Kun mielessä on..

45

Nopeat fiksaukset

Tulovirtojen auditointi

Tulovirtojen auditointi on ripeä ja kustannustehokas palvelu, joka tarjoaa katsauksen nykyiseen liiketoimintaasi ja paljastaa uusia mahdollisuuksia kasvuun. Luvassa siis lista ja perustelut konkreettisille toimille, joita voitte itse edistää.

57

Kasvun askeleet

Kaupallinen strategia

Konkretiaa siitä, miten päästään strategiassa määriteltyihin tavoitteisiin. Kaupallisessa strategiassa suunnitellaan, miten yhdistetään myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun voimat generoimaan lisää liikevaihtoa. 
53

Tekkistäkki hanskaan

Teknologiakartoitus

Aseesi digitaalisessa maailmassa! Analysoimme nykyiset myynnin, markkinoinnin ja asiakaspalvelun teknologiaratkaisusi, tunnistamme puutteet ja mahdollisuudet sekä suunnittelemme optimoidun teknologiapolun, joka tukee liiketoimintasi kasvua ja menestystä. 
46
REVORY KAUPALLISEN KEHITTÄMISEN JEESIKSI

Kun haluatte

  • Selkeyttä suunnitelmiin ja konkreettisia askelmerkkejä kasvun tueksi.
  • Piilossa olevan potentiaalin esiin, rahavirtojen johtamisen ja ennustamisen hanskaan.
  • Varmistaa, että käytössä on oikeat työkalut tehokkaaseen ja skaalautuvaan toimintaan.
  • Pysyviä muutoksia liiketoimintaan ja kaupalliseen johtamiseen.
  • Koko asiakaspolun huomioiduksi ja kaupallisen tekemisen muotoilua saumattomaksi kokonaisuudeksi.
Case: Grow-up
"Kaupallisen strategian työstöön sekä toimintojen laadukkaaseen johtamiseen halusimme juuri Revoryn kumppaniksi, jotta skaalaamme toimintaamme fiksusti ja optimoidusti. Kovan tason asiantuntemus, ja reteä tekemisen meininki. Kumppanuutta parhaimmillaan."
original.jpeg
 Sofia Järnström
Founder & CEO - Notarec Oy

Tiimi

arto-siurua-bw-1200x800-1 (kopio)-1

Arto Siurua

Arto on  johtajan ja asiantuntijan hommissa marinoitu B2B-myynnin ja markkinoinnin osaaja, joka on kerännyt verkosta yli 100 000 liidiä sekä myynyt useilla miljoonilla euroilla palveluita verkossa ja livenä. Arto on koulutukseltaan teollisuustalouden diplomi-insinööri, ja ennen edellistä duuniaan hän toimi Stronghold Suksee Oy:n toimitusjohtajana. Yrityskaupan myötä Arto siirtyi sitten myynnin ja markkinoinnin muutoskonsultiksi Jari Sarasvuon perustamaan Trainers’ House Oyj:hin.

  • Harrastukset: Kitarointi ja bisneskirjat
  • Sijainti: Espoon konttori

Arton tausta lyhyesti

- Trainers' House Oyj – Muutoskonsultti
- Stronghold Suksee Oy - Toimitusjohtaja / Head of Marketing
- Pure Allure Media Oy - Yrittäjä / Toimitusjohtaja
DFB8AB8A-B9E1-44AD-AAE7-9626F4DDCDC3-1-1

Kati Huusko-Viikilä

Kati on myynnin johtamisen ja erityisesti Revenue Operations (RevOps) toimintamallin asiantuntija ja tietokirjalija. Katin urapolku sisältää eri liiketoimintajohdon rooleja aina perustajasta osakkaaseen, hallituksen jäseneen sekä myynti- ja markkinointijohtajaan. Kädet savessa myyntityö, teknologioiden käyttöönotot ja markkinoinnin hommatkin sujuvat kuin vettä vaan.

  • Harrastukset: Bisnekset ja hallitusduunit, kuntosali
  • Sijainti: Oulun konttori

Katin tausta lyhyesti

- Helsingin Seudun Kauppakamari - Chief Sales Officer
- B2B-markkinointitoimisto Myynninmaailma - Osakas, myyntijohtaja & markkinointijohtaja
- Versus Asunnot - Perustaja, osakas
- Nykyään mukana HT Growth Partners Advisorina sekä Hopeapuron hallituksessa ja osakkaana