
Myyntivalmennus
Myyntivalmennukset & Myyntitiimin myyntivalmennus
Paranna myyntitiimisi myyntitaitoja ja kasvata liiketoimintaasi
Myyntivalmennus on erinomainen työkalu myyntijohtajalle, joka haluaa nostaa myyntitiiminsä tuloksentekokyvyn uudelle tasolle ja kehittää myyntiorganisaatiotaan. Revoryn myyntivalmennukset on suunniteltu auttamaan myyntijohtajia saavuttamaan entistäkin parempia tuloksia ja kasvattamaan yrityksen myyntiä.
Myyntivalmennuksemme tarjoavat kattavan ja käytännönläheisen lähestymistavan myyntitaitojen kehittämiseen. Räätälöidyissä myyntivalmennuksissa käsitellään strategioita ja tekniikoita, jotka auttavat myynnin johtoa luomaan vahvempia myyntitiimejä ja optimoimaan myyntiprosessejaan. Rakennamme myyntivalmennuspäivät aina strategisten tavoitteidenne ja myynnin pullonkaulojenne ympärille. Jos esimerkiksi tavoitteenanne on saada lisää myyntiä nykyisistä asiakkuuksista, rakennetaan teema ja tehtävät lisä- ja ristiinmyynnin aiheiden ympärille. Jos taas haluatte lisää uusia asiakkaita, keskitymme asiakashankinnan keinoihin ja taktiikoihin.
Me ymmärretään, että jokainen myyntitiimi ja yritys on ainutlaatuinen, joten myös jokainen myyntivalmennus on erilainen. Räätälöimme myyntivalmennuksen täysin tarpeidenne mukaan. Panostamme myyntivalmennuksissa aktivoiviin käytännön harjoituksiin ja työpajoihin, jotta osallistujat voivat välittömästi soveltaa oppimaansa omassa työssään.
Myyntivalmennus - Myyntitiimien kommentteja
Tosi innostava, kannustava ja inhimillinen näkökulma myyntiin, kasvu on kivaa!
Oli juuri niin hyvä setti kuin odotinki. Katin kokemus myynnistä ja sen johtamisesta näkyy ja hän osallisti/haastoi porukkaa hienosti.
Mielenkiintoista, asiantuntevaa ja oivalluttavaa sisältöä läpi koko koulutuksen. Kiitos!
Hyvä päivä, paljon tilaa keskustelulle - ei pelkkää luentoa. Aika tiivis päivä toki, mutta hyödylliinen. Kiitoksia!
Hieno ja upeasti konkretiaa syleilevä päivä, hyviä ja tärkeitä huomioita ja ideoita omaan työhön sekä laajemmin organisaation käyttöön.
Mahtava ja innostava päivä! Kiitokset todella konkreettisista vinkeistä ja esimerkeistä. Ja hyvästä herättelystä aiheiden pariin sekä osallistavasta tyylistä.
Ihanan herättelevää ja tykkäsin kun osallistit meitä niin paljon. Tuli myös oikeasti pohdittavaa, mikä on hyvä. Inspiroitunut olo!
Myyntivalmennus - Tsekkaa referenssit

Myyntivalmennukset ja myynnin johdon valmennukset

Myynnin johtaminen - verkkovalmennukset

Myyntiaiheiset Keynote puheenvuorot

Myyntivalmennus hinta – investointi, joka maksaa itsensä takaisin
Mitä myyntivalmennus maksaa? Myyntivalmennus tarjoaa käytännönläheistä ja teille räätälöityä valmennusta myyntitiimillesi. Investoinnista puhutaan siksi, koska pitäähän sen itsensä parantuneiden tulosten muodossa
Myyntivalmennuksen hinta:
- Myyntivalmennus hinta: Puoli päivää alk. 2 900 € (+ alv)
- Myyntivalmennus hinta: Koko päivä alk. 3 900 € (+ alv)
Jokainen valmennus suunnitellaan tukemaan teille ajankohtaisia teemoja. Hinta riippuu laajuudesta ja voi sisältää räätälöidyn valmennuspäivän lisäksi mm. ennakko- ja välitehtävät, haastatteluja, seurantasparrausta tai muuta, mitä yhdessä hyväksi todetaan.
"Myyntivalmennus on prosessi, jossa yritys kouluttaa etulinjan kaupallista henkilöstöä edistämään sitoutumista, tehokkuutta ja jatkuvaa kehitystä."

Myyntivalmennus, johon voi vain tulla? Tsekkaa avoimet myyntivalmennukset!
Myyntivalmennukset & myynnin johdon verkkovalmennukset
..sekä asiakaskokemustyöpaja myynti- ja markkinointitiimille.
Helsingin Seudun Kauppakamari tarjoaa valtakunnallisesti kattavat palvelut henkilöstön osaamisen kehittämiseen. Kauppakamari on tunnettu avoimista koulutuksistaan, mutta lisäksi Kamarit tarjoavat asiakkailleen kattavan verkkovalmennusten kokonaisuuden lisenssiperusteisesti KoulutusOnline-alustallaan. Revory on tehnyt alustalle 13 myynnin johtamisen koulutusta ja lisäksi sparrannut Kauppakamarin myynti- ja markkinointitiimejä asiakaskokemuksen kehittämisestä.
Työpajassa keskityttiin asiakaskokemukseen koko ostopolun varrella ja erityisesti siihen, miten myynti- ja markkinointitiimit voivat vaikuttaa asiakaskokemuksen syntymiseen jo ennen ostopäätöksen saamista. Työpajan toteutus piti sisällään ryhmätöitä, tehtäviä sekä teoriaosuutta. Työpajan jälkeen ryhmätyöt purettiin niin, että luotiin selkeä to-do -lista kehitettävistä teemoista. Kehitysteemat aikataulutettiin, vastuutettiin ja niiden toteutumista lähdettiin seuraamaan tiimien yhteisissä palavereissa.
"Valmennus innosti ja sparrasi tiimit kehittämään yhdessä yhä parempaa asiakaskokemusta! Teoriaa ja yhdessä tekemistä sopivassa suhteessa, seurantaa unohtamatta"
Myynnin kick-off ohjelmapohjat
