Skip to content
RevOps - B2B-myynti - B2B-markkinointi - kasvu

🚀 Myyntivalmennukset

Puheenvuorot & Koulutukset

Kick-offit

 
Jokainen valmennus ja koulutus on erilainen ja räätälöidään teidän tarpeisiin, mutta täältä lisätietoa ja ideaa, mitä setti voisi sisältää ja paljonko siihen varataan aikaa. Kaikkiin liittyen pidetään aloituspalaveri.  
39
REVOPS- VALMENNUSTEN AIHE-ESIMERKIT

Myyntivalmennukset 

Porukkaa aktivoivat valmennukset myynti- markkinointi- ja asiakaspalvelutiimeille. Jokainen valmennus sisältää osallistujia aktivoivia tehtäviä ja ryhmätöitä. Valmennukset ovat tarkoitettu 3 - 10 hlölle ja ovat yleensä kestoltaan 2 - 4 h. On mahdollista suunnitella teille myös sopiva sarja tai valmennuspäivä.

Valmennus voi käsitellä esimerkiksi: 

  • Myynnillinen asiakaspalvelu - näin lisämyyt tyrkyttämättä 
  • Myynnin prosessien eri vaiheet: Uusasiakashankinta / Nykyasiakkuuksien hoito 
  • Ostamisen psykologiaa - näin ostajat ostaa ja nämä asiat merkitsevät 
  • Hinnoittelu ja arvon myyminen 
  • Myynnin matikkatunti & oman myynnin tavoiteasetanta 
  • Teknologioiden hyödyntäminen ja käyttö - lisää myyntiä 
  • Mikä RevOps ja kuinka sen avulla saadaan lisää myyntiä 
  • Asiakaskokemus syntyy jo ennen ostoa - Kehitä asiakaskokemusta 
  • Social Selling & monikanavainen asiakasviestintä 
  • Sales Enablement - Myynnin ja markkinoinnin suhderemppa
REVOPS- Koulutukset Aihe-esimerkit

Puheenvuorot ja koulutukset 

Pidämme koulutuksia B2B-markkinoinnin ja myynnin aiheista isommillekin porukoille. Koulutuksesta puhutaan sillon, kun osallistujia on yli 10 hlö. Kestoltaan puheenvuorot ovat yleensä n. 20 - 40 min ja koulutukset 1 - 2 h. RevOpsin lisäksi aiheet, jotka liittyvät ostamisen muutokseen, B2B-myynnin johtamiseen ja B2B-markkinointiin, ovat meille erityisen sydäntä lähellä. 

Tarkemmat aihe-esimerkit ja otsikot: 
  • Näin treenaat B2B-myyntisi pumppiin 
  • Mikä RevOps ja kuinka sen avulla saadaan lisää myyntiä 
  • Social Selling & monikanavainen asiakasviestintä 
  • Sales Enablement - Myynnin ja markkinoinnin suhderemppa 
  • Tulosta oikealla myyntiorganisaatiomallilla 
  • Asiantuntijoiden myynti ja myyntikulttuurin luominen 
  • Myynnin prosessit: Uusasiakashankinta/ Nykyasiakkuuksien hoito 
  • Ostamisen psykologiaa - näin ostajat ostaa ja nämä asiat merkitsevät 
  • Hinnoittelu ja arvon myyminen 
  • Myynnin matikkatunti & myynnin tavoiteasetanta 
  • Teknologian hyödyntäminen ja käyttö - lisää myyntiä 
  • Johda kokonaisvaltaista asiakaskokemusta
31
29
Valmennus in disguise - aihe-esimerkit

Kick-offit - myynti, markkinointi, asiakaspalvelu

Tiimihengen luominen ja yhteen hiileen puhaltaminen on etätöiden ja henkilöstön eri paikkakunnille siroutumisen vuoksi tärkeämpää kuin koskaan. Tämä on kuin valmennuksen ostamista, mutta hauskempaa. Myös tiimin näkökulmasta yhteinen kick-off on aina paikallaan, kun taas valmennuspäivä haiskahtaa tylsältä ja pakolliselta. Hommaa siis tiimillesi osaamista valepuvussa. 

Kokonaisuuteen on mahdollista sisällyttää myös tilojen, tarjoilujen sekä ”virallisen osuuden” jälkeisen ohjelman järjestäminen tiimille. Voit siis ostaa kick-offin ”avaimet käteen” settinä, kunhan hoksaat kysyä.

Haluatko tietää lisää?

Nappase vartti

Varaa kalenteristasi vartti, niin käydään läpi mitä RevOps on ja mitä se voisi teillä tarkoittaa. 

Kannattaa se vartti varata meiltäkin, niin osataan olla linjoilla. Meidän lupaus sinulle on 3 uutta ajatusta. Ajatusten laatu paranee huomattavasti,  jos täytät vielä kasvukaavakkeen ennen palsua. Täytössä menee kirjoittajan lahjoistasi riippuen muutamasta minuutista kymmeneen minsaan. ⬇️